Späť na zoznam Aktualizacií

Aktualizácie FastCentrik 1.0 – rok 2011

V roku 2011 pribudlo do FastCentriku množstvo nových funkcií, a to úplne zdarma. Okrem toho bolo mnoho modulov na želanie zákazníkov FastCentriku - prevádzkovateľov e-shopov na tomto systéme - bezplatne upravených. Chronologický prehľad aktualizácií systému pre úspešné obchodovanie na internete FastCentrik, ktoré sme uviedli v roku 2011, nájdete tu.

December 2011

 
  • 22.12.2011 – import variantného tovaru z XLS: taktiež z excelu je teraz možné importovať varianty samostatne.
  • 21.12.2011 – import variantného tovaru z XML: varianty je možné teraz importovať aj samostatne - oddelene od importu tovaru.
  • 19.12.2011 – zľavové kupóny: drobné úpravy podľa pripomienok našich klientov.
  • 14.12.2011 – zobrazovanie neregistrovaných zákazníkov (nová funkcionalita): prepnutím v nastavení e-shopu si môžete teraz nechať zobrazovať tiež neregistrovaných zákazníkov. Toto nastavenie má vplyv súčasne na import zákazníkov do informačných systémov. Zobrazovať neregistrovaných zákazníkov môžete po prepnutí tu: "Administrácia -> Nastavenie systému -> Nastavenie modulov -> Základné nastavenie -> Zobrazovať neregistrovaných zákazníkov".
  • 8.12.2011 – Aukro konektor: doplnený o prenos Poznámky kupujúceho k predávajúcemu. Táto informácia sa zobrazí po prenose dát v detaile objednávky v sekcii Upresňujúce informácie - Poznámka.
  • 7.12.2011 – posielanie e-mailov: asynchrónny proces odosielania e-mailov pri potvrdzovaní objednávok a zmene stavu objednávky sme doplnili o kontrolu odosielania. V niektorých prípadoch (napr. nekvalitné pripojenie na internet) e-maily neodchádzali. Ak táto situácia nastane, dôjde k opätovnému odoslaniu neodoslaných e-mailov.
  • 5.12.2011 – Zľavové kupóny: opravená chyba pri generovaní zľavových kupónov naviazaných na konkrétnych užívateľov.

November 2011

 
  • 24.11.2011 – export tovaru na Nákupy Google (nová funkcionalita): klienti FastCentriku majú teraz k dispozícii možnosť exportu svojho tovaru na túto novú službu (zatiaľ Beta verzia) spoločnosti Google.
  • 22.11.2011 – napojenie na Aukro: doplňujúce obrázky - do hlavného popisu tovaru vystaveného na Aukre je teraz možné pridávať aj doplňujúce obrázky (premenná [#COMMODITY_ADDITIONAL_PICTURES#]).
  • 21.11.2011 – import skladovej dostupnosti z XML: upravená importná procedúra - v prípade, že zdroj obsahuje duplicitné záznamy, import chybný záznam preskočí a proces pokračuje ďalej. O duplicitnom zázname je správca zároveň informovaný.
  • 18.11.2011 – modul Balík na poštu: opravy a drobné úpravy na prianie zákazníkov.
  • 16.11.2011 – napojenie na Pohodu (nová funkcionalita): prepojovací program doplnený o prenos Súborov na stiahnutie a Internetových odkazov.
  • 15.11.2011 – spustili sme nové stránky produktového webu FastCentrik.cz v českej verzii. Dôležité informácie a súbory nájdete v sekcii Podpora.
  • 14.11.2011 – zmluvné podmienky: nové zmluvné podmienky s účinnosťou od 15.11.2011.
  • 11.11.2011 – online prehliadanie dokumentov Flowie (nová funkcionalita): sprístupnili sme pre vás možnosť napojenia na systém Flowie.
  • 10.11.2011 – export objednávok do XML: export objednávok doplnený o možnosť filtrovania podľa zvoleného dátumu.
  • 9.11.2011 – optimalizácia importu dát z excelu: zrýchlili sme proces importu (problém s importom väčších súborov).
  • 8.11.2011 – tlač stránky s náhľadom: na želanie zákazníkov sme zmenili otváranie stránky v detaile tovaru do nového okna. 
  • 7.11.2011 – export XML na porovnávač cien Heuréka: v prípade exportu Variantného tovaru, ktorý nemá pri Variantoch priradený obrázok tovaru, sa teraz exportuje obrázok z karty Master produktu.
  • 4.11.2011 – oprava exportu tovaru na porovnávač cien Pricemania.sk: textová informácia skladovej dostupnosti nahradená počtom dní do expedície tovaru. 
  • 3.11.2011 – doprava Balík na poštu: opravené zobrazovanie Legendy v prehliadači IE8 (kompatibilný režim).
  • 2.11.2011 – optimalizácia načítania stránok: vykonali sme úpravy pre rýchlejšie zobrazovanie stránok. 
  • 1.11.2011 – napojenie na Aukro.cz (nová funkcionalita): prostredníctvom plne automatizovaného Aukro konektora môžete svoj tovar vystavovať na tomto obchodnom portáli a tiež vybavovať objednávky. To všetko pohodlne a z jedného miesta - administrácie vášho e-shopu. Ako pracovať s konektorom nájdete  v aktualizovanom manuáli.

September 2011

 
  • 22.9.2011 – východisková väzba doprava/platba (nová funkcionalita): v administrácii e-shopu ( "Administrácia -> Nastavenie systému -> Nastavenie modulov -> Objednávka -> Výber spôsobu dopravy, platby, ...-> Použiť východiskovú väzbu doprava/platba") si môžete nastaviť, ak sa má zákazníkom v objednávke predvyplňovať východiskový spôsob dopravy a platby.
  • 21.9.2011 – zmena poradia bloku s výberom dopravy a platby v objednávke: v košíku - objednávke boli prehodené fakturačné a dodacie adresy  s výberom spôsobov dopravy a platby. Zmena zjednodušuje proces odoslania objednávky z pohľadu samotného zákazníka.
  • 20.9.2011 – Balík na poštu (nová funkcionalita): FastCentrik teraz podporuje novú službu Českej pošty nazvanú Balík na poštu. Tovar môže byť doručený na jednu z 2 600 pôšt, ktorú si zákazník zvolí pri nákupe v e-shope. Pri výbere spôsobu dopravy "Balík na poštu" si nakupujúci vyberie poštu a adresa pošty je potom vložená do dodacej adresy objednávky. Pre aktiváciu tejto služby je potrebné v administrácii "Spôsoby dopravy" k zvolenej doprave priradiť príznak "Zapnúť funkciu Balík na poštu".
  • 19.9.2011 – úprava stránky objednávky (košíka): ak zákazník vyplní svoju fakturačnú prípadne dodaciu adresu a potom zmení počty položiek tovaru v košíku alebo zadá zľavový kupón, zostanú mu predvyplnené dáta v oboch adresách.
  • 15.9.2011 – dedenie hodnôt parametrov pri Variantoch: pri nadefinovaní parametrov pri Master produkte dedia parametre vrátane hodnôt i jednotlivé varianty. Pri variante je potom možné zmeniť hodnotu parametra, prípadne vložiť nový parameter. Nadefinovaný parameter nemožno vymazať. Z tohto dôvodu definujte pri Master produktoch len parametre, ktoré majú všetky jeho varianty. 
  • 13.9.2011 – export objednávok do XML v administrácii: opravená  zle generovaná cena bez DPH pri položkách Zľavový kupón.
  • 12.9.2011 – voľba grafického vzhľadu v detaile tovaru (nová funkcionalita): ak využívate zobrazovanie tovaru rovnakých parametrov (voľba "Generovať skupinu na detaile sortimentu" v definícii parametrov) v detaile tovaru, môžete si zvoliť spôsob zobrazovania medzi klasickým katalógovým a "pásovým" (jednoriadkovým s posúvaním tovaru po kliku na ovládací prvok).Východiskovým nastavením zostáva katalógový výpis. Na zmenu zobrazovania je nutné vybrať v administrácii e-shopu: "Administrácia -> Nastavenie systému -> Nastavenie modulov -> Grafika -> Výber spôsobu zobrazovania -> Generovaný tovar na detaile produktu podľa parametrov" položku "Variant 2".
  • 9.9.2011 – nové zmluvné podmienky: došlo k úprave obchodných podmienok.
  • 7.9.2011 – úprava XML expandéra: doplnený export o variantné produkty.
  • 6.9.2011 – optimalizácia fulltextového vyhľadávania: došlo k úprave vyhľadávania za účelom jeho zrýchlenia. 
  • 5.9.2011 – podpora verifikácie súborov pre Yahoo a Bing (nová funkcionalita): pre registráciu vyžadujú vyhľadávače overenie majiteľa e-shopu. Overenie funguje na princípe vloženia vygenerovaného textového súboru do rootu aplikácie. Administrátori e-shopu môžu teraz tento súbor vložiť pomocou FTP do adresára Files. Po vložení súborov do tohto adresára dôjde k autorizácii, ako by boli súbory vložené do rootu webu.
  • 1.9.2011 – administrácia článkov: opravená chyba pri presúvaní článku z jednej viacúrovňovej sekcie do druhej. 

August 2011

 
  • 18.8.2011 – individuálne  CSS štýly (nová funkcionalita): pri implementácii vlastnej grafiky je možné linkovať štýly priamo v administrácii e-shopu: "Administrácia-> Nastavenie systému -> Nastavenie modulov -> Grafika -> Individuálna grafika -> Individuálne CSS štýly".  Štýly sú linkované priamo do hlavičky HTML stránky (<head>). POZOR: do administrácie je nutné vložiť celý odkaz (<link rel="stylesheet".../>)!
  • 17.8.2011 – editácia hlavičky objednávky (nová funkcionalita): v zozname objednávok v administrácii e-shopu je po kliknutí na meno a priezvisko zákazníka teraz možné editovať jeho základné údaje na objednávke. (Upozornenie: nejedná sa o editáciu fakturačných alebo dodacích údajov registrovaných klientov) . Údaje je možné editovať tiež pri rozkliknutí konkrétnej objednávky (odkaz Editovať).
  • 16.8.2011 – administrácia a 64-bitová verzia MS Internet Explorer: opravené nekorektné zobrazovanie zoznamu článkov v sekcii Editácia textov -> Články.
  • 11.8.2011 – úprava pre Google Analytics: hodnota (cena) objednávky je teraz odosielaná na server GA s rovnakým zaokrúhľovaním ako v objednávke zákazníka v závislosti od používanej meny.
  • 10.8.2011 – registračný a objednávkový formulár: vzhľadom na rôzne destinácie, z ktorých nakupujú zákazníci našich klientov sme zrušili kontrolu na PSČ u všetkých štátov okrem Českej a Slovenskej republiky. 
  • 8.8.2011 – oprava filtrovania: došlo k oprave chyby pri filtrovaní v katalógu tovarov podľa skladovej dostupnosti. Nedochádzalo k vyfiltrovaniu variantných produktov.
  • 1.8.2011 – platobná metóda PayU: na stránke objednávky došlo k niekoľkým zmenám týkajúcim sa výberu platby pre platobnú metódu PayU. Pre správcu e-shopu už nie je potrebné zložito nastavovať v administrácii každú platobnú metódu zvlášť. Nastavenie sa  vykonáva priamo na platobnej bráne PayU a v závislosti od prideleného identifikátora klienta sa v košíku e-shopu automaticky ponúkajú všetky dostupné platobné metódy (podľa zmluvy s PayU). Zároveň s touto úpravou došlo k niekoľkým grafickým zmenám (výber metódy je teraz prehľadnejší).

Júl 2011

 
  • 21.7.2011 – našepkávač hľadaných výrazov: oprava automatického doplňovania slov v prípade, že bol kurzor myši umiestnený bezprostredne pod vyhľadávacie pole. 
  • 20.7.2011 – košík - vloženie zľavového kupónu: vykonali sme grafické úpravy v košíku. Malé tlačidlo OK pre vloženie zľavového kupónu sme zamenili za výrazné a väčšie tlačidlo Uplatniť kupón.
  • 19.7.2011 – v súvislosti s úpravou registračného a objednávkového formulára zo dňa 19. 5. sme vykonali  databázový presun dát registrovaných zákazníkov (z položky Telefón do Mobil). Presun sa týkal iba zákazníkov, ktorí mali vyplnenú len položku Telefón.
  • 18.7.2011 – zobrazovanie variantného tovaru v detaile: úprava zarovnania ikonky strážneho psa doprava v prípade, že pri tovare bolo nastavené. 
  • 14.7.2011 – SEO optimalizácia: vykonali sme menšie úpravy v HTML kóde na titulnej stránke a v detaile tovaru.
  • 13.7.2011 – importy anotácií pri produktoch: pomocou nastavení v administrácii e-shop (Administrácia -> Nastavenie systému -> Nastavenie modulov -> Prenosy -> Nastavenie importov -> Odstraňovať HTML značky pri importoch anotácií) sa teraz dá zapínať/vypínať funkcia odstraňovania HTML tagov pri manuálnych i automatických importoch.
  • 11.7.2011 – Zbozi.cz  Meranie konverzií (nová funkcionalita): reagujeme na novinku portálu Seznam.cz. Fastcentrik teraz podporuje Systém merania konverzií. Toto meranie by sa malo stať účinným pomocníkom pri optimalizácii vašich kampaní. Pole na vloženie kódu nájdete v administrácii e-shopu: "Administrácia -> Nastavenie systému -> Nastavenie modulov -> Objednávka -> Sledovanie objednávok Zbozi.cz".
  • 7.7.2011 – importy doplňujúcich obrázkov: automatické mazanie duplicít - ak import narazí na duplicitné záznamy, automaticky teraz staré záznamy odstráni  a pokračuje ďalej v importnom procese.
  • 4.7.2011 – rozšírenie XML feedu pre Pricemania.sk: doplnili sme feed pre tento porovnávač cien o nový element "shipping". Exportujú sa do neho informácie o najlacnejšej aktívnej (zapnutej) doprave na e-shope.

Jún 2011

 
  • 22.6.2011 – úprava importov anotácií tovaru: pri automatických i manuálnych importoch dochádza teraz k odstráneniu HTML značiek.
  • 21.6.2011 – administrácia objednávky: rozšírené pole na vkladanie čísla prepravného balíka.
  • 20.6.2011 – XML feedy pre vyhľadávače a porovnávače cien: vykonali sme optimalizáciu a zrýchlenie generovania XML feedov. Toto mohlo pri zvlášť objemných dátach prinášať komplikácie pri spracúvaní porovnávačmi. 
  • 15.6.2011 – objednávka a zľavové kupóny: v potvrdení objednávky (jej tlačenej podobe) sa teraz zobrazuje Názov kupónu (pokiaľ je vyplnený) spoločne s jeho kódom.
  • 13.6.2011 – odosielanie a ukladanie objednávky: zrýchlený proces - skrátený čas medzi odoslaním objednávky a zobrazením potvrdzovacej stránky o prijatí objednávky.
  • 9.6.2011 – čas vytvorenia objednávky: pre potreby certifikácie SAEC (Slovenská asociácia pre elektronický obchod) bol doplnený čas nákupu v potvrdení a tlačenej podobe objednávky .
  • 8.6.2011 – meta tag Description v detaile tovaru: u prepojených e-shopov (účtovné systémy, dropshipping alebo manuálne importy) sa teraz plní Description popisom tovaru.
  • 7.6.2011 – súbor (y) Sitemap: zmenené úložisko pre tieto súbory. Po novom sa ukladajú do užívateľsky prístupného (cez FTP) adresára Files/Sitemap. Správca e-shopu má teraz k súboru prístup a môže jeho obsah skontrolovať prípadne vygenerovaný nahradiť vlastným.
  • 6.6.2011 – administrácia parametrov: naimplementované tlačidlo "Pridať" na vloženie novej hodnoty parametra. Ďalej bolo zrýchlené vyhľadávanie hodnôt parametra.
  • 3.6.2011 – úprava exportov a importov tovaru: XML a XLS súbory doplnené o príznak "Exportovať produkt na Facebook".
  • 2.6.2011 – administrácia Zľavových kupónov: zoznamový výpis vygenerovaných zľavových kupónov sa po novom radí  podľa dátumu vloženia zostupne (od najnovších po najstaršie). 
  • 1.6.2011 – objednávka pri použití platobnej metódy PayU (nová funkcionalita): po odoslaní objednávky je zákazník, ktorý si zvolí jednu z online platieb PayU, automaticky presmerovaný na platobnú bránu. Po vykonaní transakcie (úspešnom alebo neúspešnom) sa automaticky vracia nakupujúci na stránku e-shopu, kde si môže objednávku vytlačiť alebo vybrať inú online platobnú metódu v prípade neúspešnej transakcie.

Máj 2011

 
  • 31.5.2011 – úprava Recyklačných poplatkov: teraz je možné zadávať hodnoty recyklačných poplatkov na dve desatinné miesta.
  • 30.5.2011 – editácia počtu kusov v objednávke: v prípade, že v košíku bolo viac kusov rovnakého tovaru a nakupujúci si editáciu rozmyslel, nastavil sa počet tohto produktu na 1ks. Táto chyba bola opravená
  • 26.5.2011 – administrácia zľavových kupónov: drobné úpravy a opravy vo filtrovaní zľavových kupónov.
  • 25.5.2011 – registračný a objednávkový formulár (len anglická verzia): povinná položka "State". Je nutné znovu vybrať zo zoznamu štátov  (pôvodne bola automaticky vybratá prvá položka zo zoznamu).
  • 19.5.2011 – registračný a objednávkový formulár: východiskovým a povinným telefonickým kontaktom sa stalo mobilné číslo (namiesto pevnej linky).
  • 12.5.2011 – previazanie skladovej dostupnosti s ľubovoľným článkom: v administrácii - číselníku skladovej dostupnosti teraz možno zadať URL článku, ktorý sa zobrazí v novom okne po kliknutí na hodnotu skladovej dostupnosti. Pre články umiestnené mimo e-shop je potrebné zadať absolútnu adresu odkazu. V opačnom prípade stačí zadať relatívnu adresu (napr. /dostupnosť-skladom/t-295).
  • 11.5.2011 – úprava vyčíslenia čiastky u zľavových kupónov: v objednávke - daňovej rekapitulácii sa v prípade dvojakého typu DPH rozpočítáva čiastka u kupónu podľa pomeru cien tovarov s rôznou DPH.
  • 10.5.2011 – úprava fulltextového  vyhľadávania: výsledky vyhľadávania uprednostňujú pri presnej zhode na názov vyhľadávacieho reťazca tovar podľa skladovej dostupnosti (na prvej pozícii produkt skladom).
  • 9.5.2011 – úprava administrácie zľavových kupónov: generátor kupónov ošetrený proti vkladaniu nepovolených znakov v poli Popis. 
  • 5.5.2011 – napojenie na nového dodávateľa: sprevádzkovali sme napojenie na nového dodávateľa - spoločnosť Peters Work s.r.o., prevádzkovateľa e-shopu OrdinaceZdravi.cz.  
  • 4.5.2011 – úprava objednávky pri použití zľavového kupónu: názov zľavového kupónu sa teraz zobrazuje v objednávke namiesto pôvodného  všeobecného textu "Zľavový kupón".
  • 3.5.2011 – úprava generátora zľavových kupónov: doplnený Názov a Popis kupónu (slúži pre internú potrebu správcu e-shopu). Ďalej upravená maska pre generovanie kódov - teraz je možné definovať časť prípadne celý text = kód kupónu (napr. AKCIA xyz). V maske možno ďalej ľubovoľne kombinovať zástupné znaky (# - pre číslo, @ - pre písmeno).
  • 2.5.2011 – úprava napojenia na ekonomický systém Pohoda: prenos automaticky doplňuje do internej poznámky v Pohode pole Refer (odkiaľ pišiel nakupujúci) a e-mail adresu u neregistrovaných nakupujúcich. 

Apríl 2011

 
  • 28.4.2011 – úprava feedu pre Zbozi.cz: feed doplnený o nepovinný element "PRICE_VAT".
  • 26.4.2011 – prenos z Money S3: optimalizovaný transport pri veľkom objeme dát (zmenový transport).
  • 25.4.2011 – napojenie na nového dodávateľa: sprevádzkovali sme napojenie na nového dodávateľa - spoločnosť AT Computers a.s., prevádzkovateľa e-shopu ATComp.cz.
  • 19.4.2011 – dátový feed pre HyperZbozi.cz: doplnený algoritmus pre element skladovej dostupnosti. Podľa nastavenia položky "Na expedíciu o dní" v číselníku skladovej dostupnosti v administrácii e-shopu sa automaticky doplňujú hodnoty do tohto feedu. Pre hodnotu 0 sa doplňuje S, 1-3 = 3D, 4-7 = 7D a konečne pre nevyplnenú hodnotu alebo hodnoty väčšie ako 7 sa doplňuje 7+. 
  • 13.4.2011 – prehľad objednávok registrovaného zákazníka: v súvislosti s úpravami zaokrúhľovania čiastok v objednávkovom formulári boli tieto úpravy uprevené prenesené aj do prehľadu objednávok.
  • 5.4.2011 – podpora modulu Sledovanie zásielok pre ďalších dopravcov: aby bolo možné "skladať" ľubovoľné URL adresy pre sledovanie balíkov, bola zavedená nová  premenná [#PARCEL_Id#]. Bližšie informácie nájdete v našom manuáli.
  • 4.4.2011 – zaokrúhľovanie v objednávke: upravený systém zaokrúhľovania čiastok v objednávkovom formulári. V prípade, že si kupujúcí objednával viac kusov tovaru, nezodpovedala výsledná čiastka skutočnej. 
  • 1.4.2011 – napojenie na nového dodávateľa: sprevádzkovali sme napojenie na nového dodávateľa - spoločnosť SHANTI & Co. s.r.o., prevádzkovateľa e-shopov Smokeshop.cz, Orientshop.cz a Vodnidymky.cz.

Marec 2011

 
  • 29.3.2011 – cena v košíku: opravená chyba pri počítání celkovej čiastky v informačnom boxíku pri nákupe viac položiek rovnakého tovaru.
  • 16.3.2011 – oprava XML expandéra: odstránená zlá väzba na Súvisiaci tovar v exportnom XML pre tovar.
  • 15.3.2011 – modul Pripnuté weby: Pinned Sites (nová funkcionalita) - spoločne s dnešným oficiálnym uvedením Internet Explorera verzie 9 spoločnosti Microsoft obohacujeme funkčnosť Fastcentrik o podporu Pripnutých webov.
  • 14.3.2011 – zasielanie e-mail správ (nová funkcionalita): zmena spôsobu odosielania všetkých e-mail správ z e-shopov cez "e-mail robota" zaručuje 100% istotu doručeniia akejkoľvek  správy.
  • 7.3.2011 – úprava súboru robots.txt: zakázanie indexovania niektorých vybraných stránok e-shopu na zlepšenie SEO výsledkov.
  • 3.3.2011 – úprava zobrazovania SEO metatagov v prípade, že nie sú vyplnené sufixy v administrácii e-shopu (HTML hlavička).
  • 2.3.2011 – úprava XML expandéra: zmena obsahu elementu . Stredne veľký obrázok, zobrazovaný na stránke detailu, nahradený jeho väčším ekvivalentom.

Február 2011

 

  • 24.2.2011 – doplnený článok s popisom úprav jednotlivých verzií programu pre preprojenie s Pohodou.
  • 23.2.2011 – klient pre prepojenie s Pohodou: aktualizácia klienta na verziu 0.0.3.6 (úprava prenosu variantného tovaru cez typ zásoby "Výrobok").
  • 22.2.2011 – úprava exportu XML tovaru pre modul Varianty: exportný XML doplnený o nové elementy "<bMasterVyrobek>", "<sIdMasterVyrobku>", <nPoradiZobrazeniVarianty>.
  • 21.2.2011 – obrázky produktov: na žiadosť klientov odstránený copyright NetDirectu v dolnej časti prehliadača pri zobrazovaní obrázkov tovarov.
  • 17.2.2011 – mazanie cache e-shopu: tlačidlo pre mazanie cache v administrácii e-shopu bolo premiestnené z "Nastavení systému" do "Hlavného menu". Keďže má vymazanie cache dopad na zaťaženie serverov, nemalo by sa používať veľmi často. Z tohoto dôvodu musí správca e-shopu vymazanie cache potvrdiť potvrdzovacím tlačidlom, ktoré bolo v administrácii ponechané.
  • 14.2.2011 – úprava XML expandéra: export tovaru doplnený o export Akciového tovaru.
  • 10.2.2011 – parametre: modul upravený o ďalšie príznaky a funkčnosti. Pripravujeme článok s podrobným popisom všetkých nových úprav.
  • 8.2.2011 – modul Varianty produktu (nová funkcionalita): variantné zobrazenie produktov je od dnešného dňa k dispozícii našim klientom.
  • 3.2.2011 – úprava online skladovej dostupnosti: pridaný nový element "LocationTooltip", pomocou ktorého je možné prenášať ďalšie informácie, napríklad umiestnenie tovaru v rôznych predjniach. 
  • 2.2.2011 – zľavové kupóny: opravená chyba pri zobrazovaní zľavy v detaile objednávky pri použití zľavového kupónu (nastavenie zobrazovania cien ako "Neplatca DPH" ).

Január 2011

 
  • 31.1.2011 – zľavové kupóny: zľava kupónu se teraz automaticky premieta do celkovej ceny objednávky v košíku.
  • 26.1.2011 – potvrdenie objednávky: v americkej mutácii FastCentriku vykonané drobné úpravy HTML potvrdenia objednávky (texty v objednávke, formát dátumu objednávky a pod.). 
  • 21.1.2011 – aktualizovaný uživateľský manuál (anglická mutácia, verzia 2.3): do manuálu boli premietnuté všetky nové funkcionality, úpravy a opravy k 14.1.2011.
  • 19.1.2011 – grafická zmena ikony platobnej metódy PayPal: ikona odkazujúca po odoslaní objednávky na platobnú bránu PayPalu doplnená o grafické prvky platobných kariet, aby bylo na prvý pohľad zrejmé, že je možné platiť i týmto spôsobom.
  • 17.1.2011 – klient pre prepojenie s Pohodou: aktualizácia klienta na verziu 0.0.3.5 (oprava prenosu skladovej dostupnosti pre zásoby typu komplet - skladová dostupnosť sa teraz berie podľa skladovej dostupnosti položiek, oprava prenosu parametrov typu "Áno/Ne" pre slovenskú verziu prepojenia, úprava prenosu cenníkov).
  • 14.1.2011 – aktualizovaný užívateľský manuál (verzia 2.3): do manuálu boli premietnuté všetky nové funkcionality, úpravy a opravy k 14.1.2011.
  • 13.1.2011 – našepkávač vo vyhľadávaní (nová funkcionalita): fulltextové vyhľadávanie doplnené o „nápovedu“ – zoznam výrazov, ktoré najčastejšie zadávajú návštevníci pri hľadaní v e-shope. Pri zadávání hľadaného výrazu do políčka pre vyhľadávanie sa začnú ponúkať výrazy, ktoré boli už v minulosti  hľadané. Každý výraz je štatisticky spracovaný a vo výsledku vyhľadávania sa zobrazujú výrazy podľa ich ranku (najvyššieho počtu hľadaných slov). Pokiaľ máte na e-shope naimplementovanú vlastnú grafiku, je potrebné skontrolovať správnosť zobrazovania a štýly prípadne upraviť. V administrácii e-shopu je možné nastaviť počet výrazov,  ktoré sa zobrazujú pod formulárovým poľom. Ak nechcete, aby sa našepkávač zobrazoval, zadajte v administrácii hodnotu 0 (nula). Nastavenie nájdete tu: „Administrácia -> Nastavenie systému -> Nastavenie modulov -> Všeobecné -> Hľadací boxík -> Maximálny počet zobrazených výrazov v našepkávači“. K tejto problematike pripravujeme podrobnejší článok.
  • 12.1.2011 – odosielanie objednávky e-mailom (anglická verzia): opravený názov súboru s objednávkou, ktorý sa zasiela kupujúcemu.
  • 5.1.2011 – klient pre prepojenie s Pohodou: aktualizácia klienta na verziu 0.0.3.4 (oprava prenosu parametrov pre verziu 2.0 XML komunikácie, oprava prenosu dát podľa zvoleného skladu). 
FastCENTRIK

Připravujeme Demo