Administrácia e-shopu

Nastavenie/Nastavenie týkajúce sa produktov/Skladové dostupnosti je potrebné skontrolovať pole "k expedícii za X dní". U dostupnosti skladom musí byť uvedená nula, aby porovnávače zobrazovali "Skladom".

 

Áno, umožňuje. Pokiaľ sú u jednotlivých položiek parametre uvedené.

K zrýchlenému vkládaniu produktu, a vôbec všetkého obsahu, slúžia tri tlačidlá, ktoré nájdete hne´d pod vítacím boxom na dashboarde: Pridať produkt, Pridať kategóriu a Pridať článok.

Áno. V administrácii e-shopu môžete nastaviť práva ľubovoľnému počtu užívateľov a zároveň im nastaviť individuálne práva. Niekto môže editovať iba tovar, ale neuvidí do objednávok, ďalšiemu môžete naopak zamedziť, aby v administrácii čokoľvek vymazal. Možnosti nastavenia práv sú široké a jednoduché. V administrácii túto funkciu nájdete v sekcii Nastavenie užívateľov.

Grafika

Asistenta nákupu si nastavíte priamo v administrácii e-shopu pomocou cesty Šablóny/Editovať šablónu/Nastavenie/Asistent nákupu. 

Áno, v prípade, že ovládate znalosť CSS štýlov. Na našich stránkach je k dispozícii príkladový popis a návod, ako pomocou CSS štýlov úpravy vykonávať.

Áno, akékoľvek grafické služby si z našej ponuky môžete objednať kedykoľvek. Stačí založiť ticket do klientského systému HelpDesk s vašou požiadavkou na požadovanú službu.

Áno, v našej ponuke grafických služieb nájdete aj vytvorenie Grafiky na mieru. Táto služba obsahuje vytvorenie hlavičky e-shopu (horná koláž), tvorbu farebnej schémy v súlade s designom loga, bannera a koláže, tvorbu ikony adresného riadku - Favicon.ico, tvorbu vlastných CSS štýlov a ich nasadenie.

Áno, je to možné. V prípade, že máte vlastný grafický návrh a chcete ho do e-shopu implementovať, jednoduch nám ho pošlite. Po zistení možnosti implementácie vášho návrhu vám zdelíme cenovú kalkuláciu.

Áno, vo vašom e-shope je možné kedykoľvek zmeniť jeho vzhľad pomocou farebných schém, zmeny hlavičky, bannera, grafiky na mieru atď.

Napojenie na dodávateľov

Prepojiť s dodávateľom je možné len variantu PLUS. V prípade, že sa jedná o dodávateľa uvedeného v našom zoznamu dodávateľovje jednorázová cena za napojenie na dodávateľa dát 79,6 eur bez DPH.

Áno, môžete. V prípade dodania dát v XML súbore je možné aj automatické napojenie s pravidelnou dennou aktualizáciou. Nutná je však predchádzajúca cenová kalkulácia úpravy štruktúry dát.

V prípade dodania dát v XLS súbore, je možné vykonať jednorázový import dát od dodávateľa, opäť však po predchádzajúcej cenovej kalkulácii úpravy štruktúry dát.

Pozrite sa, na aktuálny zoznam XML a XSD súborov, ktoré je možné importovať.

V prípade automatického napojenia na dodávateľa sa dáta aktualizujú každých 24 hodín.

Nie, e-shop je možné napojiť len na jeden zdroj dát. Pokiaľ chcete do e-shopu pridať ďalší tovarí, môžete ho vkladať ručne cez administráciu e-obchodu.

Z vašej strany je potrebné spojiť sa s vybraným dodávateľom a uzatvoriť s ním zmluvu o poskytovaní dát. Tento súhlas si vyžiadame dodatočne aj z našej strany - väčšinou priamo od dodávateľa (pokial nie je uvedené inak). Po udelení súhlasu s napojením a zaslaním potrebných XML feedov, váš e-shop automaticky napojíme na vybraného dodávateľa. Samotné napojenie prebieha po schválení do 2 pracovných dní.

Napojenie na ekonomické systémy

FastCentrik vo verzi BASIC a PLUS je možné napojiť na ekonomické systémy POHODA, Money S3 a Altus Vario, K2, Premier ai.

Pre napojenie na ekonomický systém POHODA potrebujete prepojovací program, ktorý je na stiahnutie zadarmo k dispozícii na následujúcej adrese. Samotný import a export dát je potom vykonávaný iba stlačením jedného tlačidla – Import alebo Export. Tento proces nie je možné spúšťať automaticky.

Pre napojenie na Money S3 a Altus Vario potrebujete tzv. komunikačné adresy, ktoré vám na požiadanie zadarmo vygenerujeme. Samotný import a export dát je potom vykonávaný pomocou doplňujúcich konektorov v informačnom systéme.

Založte ticket do klientského systému HelpDesk a špecifikujte, v ktorom kroku nastala chyba.

V prípade, že používate ekonomický Pohoda, pripojte hlásenie z prenosov, ktoré nájdete v prepojovacom programe v záložke „O programe“ (vľavo dole, dvojklikom sa vám otvorí zložka „Archív“ s hlásením „Do Pohody“.)

Založte ticket do klientského systému HelpDesk a špecifikujte nám, v ktorom kroku nastala chyba.

V prípade, že používate ekonomický systém Pohoda, pripojte hlásenie z prenosov, ktoré nájdete v prepojovacom programe v záložke „O programe“ (vľavo dole, dvojklikom sa vám otvorí zložka „Archív“ s hlásením „Do FastCentriku“).

Pre získanie komunikačných adries založte ticket do klientského systému HelpDesk s touto požiadavkou. Komunikačné adresy vám zadarmo vygenerujeme a zašleme.

Pre verziu Plus je napojenie na ekonomický systém Pohoda úplne zadarm. Pre u Basic je táto služba spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb. Cena napojenia je 15 Eur.

Objednávka e-shopu

Jedná sa o celkové množstvo položiek tovaru v databázi. V tejto položke sú započítané tiež produkty, ktoré sa na e-shopu nebudú zobrazovať (nezaradený tovar do kategórie, zakázaný tovar apod.). V prípade prekročenia počtu položiek systém ďalej funguje a pracuje.

U variánt BASIC a PLUS  sa maximálny počet produktov líši podľa danej verzie. Hranicu počtu produktov však je možné prekročiť u všetkých variánt. V prípade, že k prekročeniu limitu dojde, niekoľkokrát klienta upozorníme e-mailom s podrobným návodom, ako postupovať. Pokiaľ počet položiek nebude k poslednému dňu v mesiaci znížený, bude automaticky účtovaný v súlade so Zmluvnými podmienkami.

Aktuálny stav počtu položiek v e-shope je možné nájsť v adminsitrácii e-shopu.

Na prevádzku menšieho e-shopu je tento maximálny počet produktov dostačujúci. Pokiaľ nevyužívate dropshipping, kedy od dodávateľa získávate množstvo dát o produktoch, bude vám vyššie uvedený počet stačiť.

Cena za konkrétny modul sa vždy odvíja od vami zvolenej varianty e-shopu (BASIC, PLUS). Užívatelia vyšších verzií majú zvýhodnenú cenu u väčšiny modulov a služieb.

SEO, PPC, porovnávače, katalógy

Štandardne generujeme XML feedy pre 11 porovnávačov. Tie, ktoré v ponuke nie sú uvedené, ale väčšiinou podporujú XML feedy tých najväčších porovnávačov (Zboží.cz, Heureka.cz). Je teda možné e-shop obvykle napojiť aj na ďalšie porovnávače tovaru.

E-shop môžete jednoducho prepojiť s Google Analytics, alebo s programom TopList. Obidva programy spoľahlivo sledujú návštevnosť e-shopu.

Internetové katalogy, napr. Zboží, sú výborným marketingovým doplnkom. Omnoho viac sa však oplatí registrovať sa do porovnávačov tovaru.

XML feedy sa generujú automaticky, stačí si ich len zapnúť v admisnitrácii e-shopu.

Technické problémy (domény, HelpDesk, sprevádzkovanie pošty atd.)

Najčastejšou chybou, ktorá zapríčiní neodoslanie emalu, je používanie free mailových serverov k odoslaniu informácií z e-shopu (napr. noviniek, alebo objednávok). Problémy spôsobuje predovšetkým posielanie v rámci rovnakých domén. Napr. zo seznam.cz na seznam.cz, alebo z gmail.com na gmail.com apod. Také emaily často padajú do spamu, alebo zákazníkovi nedorazia vôbec.

Podobne je na tom posielanie emailov z free mailových serverov, ku ktorým prikladáte Kópiu adresovanú na rovnakú emailovú adresu, ako je tá odosielacia.

Príklad:

Odosielateľ na strane e-shopu: objednavky@domena.cz
Príjemca - váš zákazník: klient@klient.cz
Kópia: objednavky@domena.cz
Skrytá kópia: obchod@domena.cz
Systém free mailových serverov taký email vyhodnotí ako neprípustný a zabráni jeho odoslaniu.
Prekontrolujte si teda nastavenie vašich emailových šablón v administrácii.

Áno, e-shop môže fungovať na ľubovoľnej adrese, napr. www.domena.cz. Koncovka domény nemusí mať iba českú koncovku, môžete si ju vybrať podľa chuti (napr. eu, com a ďalšie). 

Áno. V prípade, že vlastníte viac domén napr. www.vase-domena.cz a www.vasedomena.cz a na nich chcete váš e-shop prevádzkovať, zašlite nám pomocou HelpDesku ich zoznam. Zároveň je tiež potrebné nastaviť A záznam u týchto domén na vyššie zmienenú IP adresu. vždy je potrebné zvoliť jednu z domén ako hlavnú. Ostatní na ni budú automaticky presmerovaní.

Najskôr je potrebné nám nahlásiť doménu cez HelpDesk (vrátane akýchkoľvek aliasov), pokiaľ nebola nahlásená v objednávke. Zmeňte A záznam na IP (viz. prvý e-mail s prístupmi). Pre zobrazovanie na ostrej doméne je potrebné vyplniť v administrácii vášho e-shopu v „Nastavenie systému/Nastavenie modulov/Základné nastavenie“ pole „Povolená doména projektu“ (v tvare www.domena.cz)

Založte ticket do klientského systému HelpDesk s konkrétnou požiadavkou a uveďte doménu, na ktorej chcete e-maily prevádzkovať. Administrátori vám vytvoria admin e-mail pre správu jednotlivých e-mailových účtov.

Na hlavnej stránke klientskej aplikácie HelpDesk kliknite na odkaz „Zabudli ste heslo?“, potom zadajte e-mailovú adresu. Pokiaľ sa zadaný e-mail nachádza v našej databázi, prihlasovacie údaje vám zašleme. V prípade problémov nás kontaktujte na telefónnom čísle klientskej podpory 731 444 545.

Áno, doména vám samozrejmě zostane. Od nás dostanete tzv. pracovnú doménu, na ktorej e-shop postupne tvoríte. Keď máte e-shop pripravený na nasadenie na ostrú doménu, je len na vás, akú si zvolíte – či doménu novú, alebo vašu súčasnú.

Moduly sú viazané na danú licenciu FastCentriku BASIC alebo PLUS. Je možné kedykoľvek prejsť z jednej verzie na druhú a naopak.

Univerzálny import a export dat

Áno, je možné importovať dáta z CSV. Import nájdete v adminsitrácii e-shopu v sekcii nastavenie/import,export.

Importné súbory môžu byť iba vo formáte XLS nebo XML.

Štruktúru importu a exportu tovaru nájdete na Importy a exporty.

Nenašli ste čo ste hľadali?

800 666 222
800 666 333

Volajte zadarmo
Po–Ne 8:00–20:00

Napíšte nám

Odpovieme vám do 24 hodín