Porovnávače tovaru patria medzi
cenné marketingové nástroje. Ich prostredníctvom je možné získať mnoho nových zákazníkov. Niektoré porovnávače naviac ponúkajú ďalšie pokročilé funkcie ako je
meranie konverzií, certifikáty kvality pre dôveryhodné e-shopy, alebo dokonca
vlastné nákupné prostredie.
Heureka – Meranie konverzií
- Pomocou služby Heureka – Meranie konverzií budete vždy vedieť, do ktorých produktov a kategórií tovaru sa oplatí investovať, a získať tak čo najviac zákazníkov. Tato služba je na Heureke zadarmo a FastCentrik vám navyše umožní napojiť váš e-shop na Heureku ľahko a rýchlo.
Heureka – Overené zákazníkmi
- PPrezentujte sa nielen dobrou cenou, ale aj skvelou kvalitou služieb. Nechajte svojich zákazníkov, aby ohodnotili váš e-shop, a poskytli tak cennú spätnú väzbu nielen vám, ale aj ďalším potencionálnym nakupujúcim. Certifikát „Overené zákazníkmi“ sa udeľuje iba obchodom s dobrým zákazníckym hodnotením a v prípade opakujúcich sa zlých hodnotení býva odobraný.
Heureka – Košík
- Služba Heureka košík umožňuje zákazníkom nakúpiť váš tovar priamo v prostredí cenového porovnávača. Do projektu Heureka košík sa môžu zapojiť len špičkové eshopy, ktoré disponujú certifikátom „Overené zákazníkmi“ a sú na Heureke v systéme PPC. Cieľom tejto služby je zvýšenie konverzného pomeru vášho e-shopu.
HľadajCeny – najnižšia cenaCeny
- Pokiaľ sa zaregistrujete do služby HľadajCeny, môžete získať certifikát „Najnižšia cena“, ktorý sa udeľuje vtedy, pokiaľ váš tovar patrí medzi 5% najlacnejších produktov rovnakého druhu v rámci tohto portálu. S certifikátom vzrastá užívateľská exkluzivita vášho obchodu a zároveň ochota užívateľa nakúpiť.
Zboží.cz – meranie konverzií
- Zboží.cz, podobne ako Heureka, poskytuje možnosť efektívneho merania konverzií. Monitorujte priemernú cenu za preklik v korunách, mieru preklikov, početnosť zobrazení, konverzie a ďalšie. To všetko v prehľadnej grafickej podobe.
Google nákupy
- Nákupy Google pomáhajú užívateľom rýchlo a jednoducho nájsť informácie o produktoch v prostredí Google vyhľadávača. Google nákupy fungujú ako klasický porovnávač tovaru. Umožňujú filtrovanie výrobkov podľa rôznych kritérií – napr. cena, dostupnosť aj.