Šablóna GASTRO pôvodne vychádza z pôvodnej šablóny SuperBistro, ale je špeciálne prispôsobená na predaj a rozvoz jedla. Preto sa bude hodiť najmä predajcom potravín, kaviarňam, barom, reštauráciám, ktorí chcú osloviť svojich zákazníkov od prvého momentu a zvýšiť svoje šance na zisk.
Výpis a detail
Domovská stránka e-shopu rozhoduje o prvom dojme, preto sme si na nej dali naozaj záležať. Hlavný priestor zaberá slider s takmer neobmedzeným počtom pozícií pre bannery. Pod ním sa nachádzajú ďalšie štyri bannery tesne vedľa seba. Vďaka tomu je možné zložiť vizuálne jednotný obraz prechádzajúci cez každý z nich.
V tejto časti môžete podľa potreby nastaviť aj textové a obrázkové rozcestníky. V prípade záujmu môžete hlavnú stránku doplniť aj blokom s produktmi rôznych kategórií (Novinka, Odporúčané, Akcie, Výpredaj).
Výpis produktov v jednotlivých kategóriách sa zobrazuje v tabuľke a produkty sa zobrazujú s obrázkom, názvom produktu, cenou, tlačidlom na pridanie do košíka a poľom na zadanie množstva kusov.
Medzikosik
Predstavme si, že zákazník má záujem o detail produktu a pridá si produkt do košíka. Teraz sa stav objednávky nachádza v tzv. medzikošik. Tento prvok slúži na to, aby zákazníkovi potvrdil, že výrobok bol pridaný do košíka, a informoval ho o množstve alebo konečnej cene.
To však nie je všetko. Tento prvok sme do šablóny implementovali z jedného jednoduchého dôvodu: aby sme zvýšili predaj. Medzikôš totiž môže zákazníkovi odporučiť aj ďalšie relevantné produkty, ktoré sa hodia k jeho aktuálnemu nákupu. V praxi to znamená, že v prípade objednávky obeda môže medzikôš kupujúcemu ukázať aj vhodný dezert, šalát alebo nápoj.
Košík
Teraz sa dostávame k ďalšej stope, a tou je kôš. V administrácii e-shopu si môžete vybrať, či chcete použiť jedno- alebo trojstupňovú objednávku. Ak si vyberiete trojstupňovú alternatívu, potom sa vo všetkých fázach procesu objednávania v pravom stĺpci nachádza stĺpec s rekapituláciou celej objednávky.
Posledným krokom, ktorý zostáva na úspešné dokončenie objednávky, je výber dopravy a platby. V tejto fáze sa na grafickej šablóne zobrazia ikony s možnosťami dopravy (alebo doručenia) a platby, ktoré tu môžete určiť.
Ak ste majiteľom viacerých pobočiek a potrebujete rozdeliť doručenie z rôznych miest do jedného e-shopu, radi vám vyhovieme aj v tomto prípade a nastavíme administráciu podľa vašich potrieb. V neposlednom rade stojí za zmienku aj nákupný asistent, ktorý slúži na zodpovedanie všetkých otázok zákazníkov. Stačí zadať kontaktné telefónne číslo.