Späť na zoznam tipov a trikov

Digitálny podpis k e-mailovým správam

Nepadajte do nevyžiadanej pošty, pridajte ku svojim správam digitálny podpis

Obchodnými správami sa myslí všetká korešpondencia, ktorú odosielate zo svojho e-shopu – tj. newsletter, potvrdenie objednávky, registrácia, zabudnuté heslá, poslanie produktu emailom a ďalšie.
Aby správy, ktoré odosielate zo svojho e-shopu, neboli vyhodnotené ako spam a presunuté medzi nevyžiadanú poštu, doplňte vašu emailovú doménu digitálnym podpisom (DomainKeys Identified Mail – DKIM). DKIM predstavuje digitálny podpis celej emailovej domény, nevzťahuje sa ale na konkrétny email alebo fyzickú osobu.

Ako si DKIM nastavíte v administrácii e-shopu a tiež vo svojich DNS záznamoch?

Postupujte podľa následujúcich troch krokov:

  1. Založte do helpdesku ticket s požiadavkou pre implementáciu DKIM. Pokiaľ u nás máte viac projektov, je potrebné žiadať o implementáciu pre každý projekt zvlášť, teda založiť každý ticket s požiadavkou jednotlivo. 
  2. Naša zákaznícka podpora Vás potom prevedie celým procesom nastavení DKIMu pre požadovanú emailovú doménu.
  3. Všetky potrebné nastavenia nakoniec overíme a zašleme vám výsledný report.

Prečo sa vlastne DKIM zavádza ako povinná súčasť emailových správ ?

  • DKIM chráni užívateľov pred príjmom nevyžiadaných správ. Zároveň zaistí, že prichádzajúce emaily pochádzajú skutočne od odosielateľa, od ktorých tvrdia, že sú. Zabraňuje sa tak zneužitie vašej internetovej identity a spamovanie, ktoré sa tvári ako by ste ho písali vy sami.
  • Pokiaľ DKIM ešte nemáte, začnite ho používať čo najskôr, a predíďte tak zbytočným problémom pri odosielaní vašej pošty. Používanie digitálneho podpisu podporujú aj ďalší prevádzkovatelia emailových schránok, preto je možné očakávať, že tiež čoskoro zavedú DKIM ako povinnú súčasť každej správy.

V prípade akýchkoľvek otázok volajte na našu podporu: + 420 731 444 545

FastCENTRIK

Připravujeme Demo