Máte dotaz?
0800 700 111
(Po - Pi 9:00 - 15:00)
Produkt
Prehľad funkcií
Grafické šablóny
FastCentrik doplnky
Systémy ERP
FastCentrik API
FastCentrik Roadmapa
Cenník
Cenník licencií
Doplnkové služby
Garancia vrátenia peňazí
Študentská zľava
Služby
Online marketing
Grafika na mieru
Dropshipping
Partnerská sieť
Burza e-shopov
Referencie
Podpora
Nápoveda
Školenie a prezentácie
Technická podpora
Akademie
Časté dotazy
Prechod na FastCentrik
Blog
Kontakt
Menu
Objednať e-shop
Vyskúšať DEMO
Hľadať
Späť na slovník
Obsahový marketing
Obsahový marketing
Okrem tvorby obsahu (tohto) tiež tento marketing zvažuje uverejnenie a rozširovanie obsahu medzi cieľovým publikom. Niekedy sa mu tiež hovoríme obsahový marketing. Jedným z jeho hlavných cieľov je maximalizácia predaja.
Tento cieľ pripravujú zaujať pozornosť potenciálnych zákazníkov, zvyšujú povedomie o
brandu
alebo konkrétnom produkte alebo službe zapájajú publikácie do interakcie. Content marketing sa okrem iného snaží so svojou cieľovou skupinou komunikovať, budovať si s ňou kvalitný vzťah a získať jej dôveru.
Konkrétny obsah vzniká v súlade so stanovenou obsahovú stratégiou. Ta rieši kedykoľvek, kde a v akom formáte má akýkoľvek obsah predkladať publiku. Publikum často reprezentuje špeciálne vypracované zákazníckej persony.
Textový obsah tvoria rôzne
copywriteri
, blogeri apod. Obsah nemusí byť iba písaný, ale napríklad aj multimediálne.
Späť na slovník
Zaradenie
Slovník
Připravujeme Demo
Ospravedlňujeme sa, ale niekde sa stala chyba. Na náprave pracujeme.
Späť