Späť na slovník

Microsite

Malý web zameraný na propagácii konkrétneho výrobku alebo služby.

Microsite

  • Patrí medzi moderné marketingové nástroje.
  • Tieto menšie weby dosahujú marketingových cieľov ľahšie a s nižšími nákladmi, ako keby boli súčasťou veľkých korporátnych webov.

Odlišnosti microsite od klasickej webovej prezentácie:

  • Malý rozsah (max. 3-8 strán)
  • Jednoduchá, väčšinou nezvykle členená navigácia
  • Kreatívna grafika s dynamickými efektami
  • Vysoký podiel interaktivity s užívateľom (častý flash)
  • Užšia cieľová skupina
  • Menej požiadaviek na použiteľnosť
  • Virálne šírenie
  • Prepojenie so sociálnymi sieťam

Hodí sa na propagáciu určitého produktu, či akcie. Používa sa aj k priamemu predaju, alebo ako cieľová stránka reklamných kampaní.
Používajú sa ako k usporiadavaniu elektronických súťaží a hier, tak k najrôznejším priezkumom a anketám.
Pomáhajú budovať brand.

FastCENTRIK

Připravujeme Demo