Späť na FAQ

Aký je stav môjho tiketu?

Stav vášho tiketu sa môže líšiť v závislosti od typu tiketu. Najčastejšie sa vyskytujú tieto stavy:
Priradené
Znamená: nový ticket bol vytvorený a čaká na to, kým ho niekto z podpory priradí - tu musíte len počkať, kým niekto zo zákazníckej podpory otvorí váš ticket a odpovie vám.
V riešení - klient
Význam: ticket, ktorý ste vytvorili a na ktorý vám odpovedala zákaznícka podpora. Tiket teraz čaká na vašu spätnú väzbu. Kópia odpovede zo zákazníckej podpory vždy príde ako upozornenie na váš e-mail, ktorý ste vyplnili vo svojom používateľskom profile. Na tento e-mail neodpovedajte, generuje sa automaticky.
V riešení podpory
Znamená: reagovali ste na hlásenie a hlásenie teraz čaká na odpoveď od zákazníckej podpory - Ak si myslíte, že hlásenie je v tomto stave už dlho a potrebujete odpoveď okamžite, napíšte do hlásenia naliehavú správu alebo nás kontaktujte priamo na čísle zákazníckej podpory 741 444 545. Radi sa na lístok prednostne pozrieme.
V riešení - DB / PRG
Znamená: Vaša požiadavka musela byť konzultovaná s databázovým inžinierom (DB) alebo programátorom (PRG) - Žiaľ, všetky požiadavky nie je možné vyriešiť okamžite klasickou odpoveďou alebo zásahom zákazníckej podpory a musia byť postúpené príslušným oddeleniam. V tejto fáze musíte počkať, kým vám bude ticket vrátený na vyriešenie - Klient. O tejto zmene budete vždy informovaní e-mailom, podobne ako o stave "V riešení - Klient".
FastCENTRIK

Připravujeme Demo