Späť na FAQ

Pridanie nového používateľa / odstránenie existujúceho používateľa

Nového používateľa môžete pridať v službe HelpDesk v časti horného menu s názvom "Používatelia". Kliknite na zelené tlačidlo "Nový používateľ". 
Vyplňte aspoň nasledujúce polia: 
Meno (zadajte celé meno), Telefón, E-mail, Prihlasovacie meno a Heslo. 
- Telefón a e-mail slúžia na komunikáciu medzi podporou a používateľom. 
Ak chcete, môžete vyplniť aj svoju fotografiu. 
 
Vyberte projekt, ku ktorému chcete používateľa priradiť. 
 
Ak chcete používateľa odstrániť, kliknite na jeho meno v zozname používateľov. Vo formulári začiarknite políčko "Blokovať používateľa" a "Zakázať prístup ku všetkým tiketom". Žiaľ, používateľa nemôžete úplne vymazať, pretože je spárovaný s už vytvorenými tiketmi.
FastCENTRIK

Připravujeme Demo