Späť na FAQ

Ako môžem pridať prílohy k tiketu?

Ak potrebujete k tiketu pripojiť prílohu, môžete tak urobiť na karte Prílohy na ľavej strane tiketu. 

Vyberte prílohu z disku pomocou tlačidla "Vybrať súbory". 
Ak chcete pridať viacero príloh naraz, môžete ich v okne vybrať myšou a kliknúť na tlačidlo "Otvoriť". Aplikácia sa pridá sama a v texte sa zobrazí napríklad "Počet súborov: 5". 
Ak chcete súbory nahrať, stlačte tlačidlo "Nahrať prílohu". 
To, či boli súbory nahrané, zistíte kontrolou na pravej strane tiketu. V novom príspevku by mali byť označené odkazy na súbory, ktoré ste nahrali. 
 
Pripomienka: V prípade, že sa súbory nachádzajú v počítači, je potrebné, aby ste si ich mohli stiahnuť: 
1/ Súbory nahrané ako prílohy nesmú mať veľkosť väčšiu ako 10 MB. 
2/ Ak spolu so súbormi nahrávate aj odpoveď, uistite sa, že odpoveď je vždy nahraná samostatne. Súbory a správu nenahrávajte súčasne. Ak vyplníte súbory a nahráte správu, súbory sa do tiketu nenahrajú. Preto ich musíte vždy odoslať pred odoslaním správy alebo po nej.  
 
Na odoslanie súborov môžete použiť aj e-mail alebo externé služby. 
Pri posielaní súborov e-mailom posielajte súbory na adresu: podporafc@netdirect.cz. V predmete e-mailu vždy uveďte číslo tiketu, pre ktorý sú prílohy určené. 
Napríklad "#123456 - Import produktov do eshopu". 

Ak sú súbory príliš veľké na e-mailovú korešpondenciu, odporúčame portál uschovna.cz, kde môžete súbory nahrať a potom nám len pošlite odkaz na stiahnutie buď v tikete, alebo v e-maile.
FastCENTRIK

Připravujeme Demo