Remarketingové aktivity sa zameriavajú na užívateľov, ktorí už daný e-shop navštívili. Ich cieľom je nalákať takých návštevníkov späť do e-shopu a
presvedčiť ich k nákupu. Najväčšími remarketingovými ťahúňmi sú systémy spoločností
Google, Sklik a Facebook. Zatiaľ čo v prípade Googlu a Skliku sa jedná o
klasické PPC kampane v obsahovej sieti oboch firiem, Facebook k propagácii navyše ponúka užívateľsky prívetivú
sociálnu komunitu, takže žiadna reklama sa vlastne netvári ani tak ako reklama, ako skôr priateľská ponuka niečoho báječného.
Google remarketing
- Ľudí, ktorí už váš e-shop poznajú a strávili na ňom nejaký čas, oslovte prostredníctvom Google kampane. Reklamy sa im budú zobrazovať nielen pri prechádzaní obsahovej siete Google, ale tiež pri vyhľadávaní pojmov, ktoré nejako súvisia s vašimi produktami. Nastavte si Google remarketing a vyskúšajte, ako to funguje.
Sklik retargeting
- Užívateľov, ktorí už si vaši stránku prezrelii, ale stále nenakúpili, skúste nalákať pomocou reklamných kampaní v sieti Sklik. Retargeting vám umožní zacieliť vašu reklamu v závislosti na tom, akú akciu návštevník na vašich stránkach uskutočnil. Sklik retargeting kód si jednoducho nastavíte vo vašej administrácii.
Facebook remarketing
- Pomocou tejto služby vytvoríte reklamu obsahujúcu konkrétne produkty, ktoré si návštevník e-shopu najskôr prezeral, pretože ho zrejme nejakým spôsobom zaujali. Užívateľovi sa potom automaticky zobrazí reklama s predtým prezeranými produktmi a pripomenie mu, že nákup nedokončil. Tento spôsob remarketingu si taktiež jednoducho prepojíte s FastCentrikom.