Personalizácia je veľmi rafinovaná marketingová technika, ktorá vie odporúčať tovar spôsobom, ktorému žiadny zákazník neodolá.
Odporúčanie tovaru
-
Personalizačný systém FastCentriku sa ťahá celým e-shopom ako červená niť. Doporučené produkty sa zákazníkovi objavujú na úvodnej strane, v detaile produktu, v košíku aj v kategórii produktu. Naposledy prezeraný tovar sa zobrazuje na všetkých stránkach e-shopu.
-
Systém odporúča tovar s ohľadom na niekoľko faktorov. Pamätajte si, ktorý tovar si zákazník prezeral, alebo kúpil a kedy sa o daný produkt zaujímal.
- Tovar je odporúčaný tiež na základe výsledkov, ktoré sa týkajú celej záujmovej alebo vekovej skupiny zákazníkov.
Súvisiaci tovar/ CrossSell
- Odporúčanie súvisiaceho tovaru, tzv. CrossSell, sa spúšťa v okamihu, kedy zákazník vloží niečo do košíka. CrossSell odporúča tovar dvojitým spôsobom:
- Novému zákazníkovi ponúkne tovar podľa histórie objednávok iných zákazníkov
- U stáleho zákazníka vychádza z jeho nedávnych nákupov a zobrazuje mu tovar, ktorý s jeho objednávkou nejako súvisí.