• Cieli presnými ponukami
  • Zvyšuje konverziu aj obrat
  • Ponúka tovar múdro
Personalizácia je veľmi rafinovaná marketingová technika, ktorá vie odporúčať tovar spôsobom, ktorému žiadny zákazník neodolá.

Odporúčanie tovaru

  • Personalizačný systém FastCentriku sa ťahá celým e-shopom ako červená niť. Doporučené produkty sa zákazníkovi objavujú na úvodnej strane, v detaile produktu, v košíku aj v kategórii produktu. Naposledy prezeraný tovar sa zobrazuje na všetkých stránkach e-shopu.

  • Systém odporúča tovar s ohľadom na niekoľko faktorov. Pamätajte si, ktorý tovar si zákazník prezeral, alebo kúpil a kedy sa o daný produkt zaujímal.

  • Tovar je odporúčaný tiež na základe výsledkov, ktoré sa týkajú celej záujmovej alebo vekovej skupiny zákazníkov.

Súvisiaci tovar/ CrossSell

  • Odporúčanie súvisiaceho tovaru, tzv. CrossSell, sa spúšťa v okamihu, kedy zákazník vloží niečo do košíka. CrossSell odporúča tovar dvojitým spôsobom:
  1. Novému zákazníkovi ponúkne tovar podľa histórie objednávok iných zákazníkov
  2. U stáleho zákazníka vychádza z jeho nedávnych nákupov a zobrazuje mu tovar, ktorý s jeho objednávkou nejako súvisí.

Najčastejšie otázky a odpovede

Nenašli ste čo ste hľadali?

Kontaktujte nás
FastCENTRIK

Připravujeme Demo